Řešení šifer

1. Úvodní řada 7. Slovní
2. Konference 8. Hradecký Fantom
3. Čísla 9. Golgota
4. Zebra 10. Rovnováha – otázka života
5. Divný morse 11. Mateřídoušky za dvacetikoruny
6. Asociace 12. Severní dvoukroková
6a. Sedmiková 13. Čtverečky
6b. Tabulka 14. Zeměkostka
6c. 3D sudoku  

Golgota

Ulice lze seskupit do čtyřech skupin

  • Pohádkové bytosti
    • Křemílek a Vochomůrka, Boba Bobek, Jája a Pája, Štaflík a Špagetka
  • Shakespearovy postavy
    • Romeo a Julie, Hamlet a Ofélie, Antonius a Kleopatra, Otello a Desdémona
  • Ustálená spojení
    • Hot nebo Čeho, Čary Máry, Hogo Fogo, Hop nebo Trop
  • Typické dvojice předmětů
    • Spr a Kladivo, Meč a Štít, Hvězdy a Pruhy, Jing Jang

V každé skupině lze vytvořit čtyři jednoznačné dvojice. Dvojicím lze na mapě přidělit křižovatku.

V rámci skupin lze propojit křižovatky do kříže.

Posledním krokem je spojení středů čtyř předchozích křížů do jednoho velkého kříže. V jeho středu leží další stanoviště.